Halaman

halwa telinga

Rabu, 23 Oktober 2013

makanan kegemaranku.....

 selamat petang. saya tergerak berkongsi tentang makanan kegemaranku.saya suka makan bihun sup & keow teow sup. bila saya jumpa bihun sup saya tak makan nasi sehari pon tak pa.. betapa gilanya suka makan bihun sup.Pantang ada cuti mesti buat bihun sup.Saya suka makan bihun sejak sekolah rendah lagi,ayah saya tahu bila saya balik cuti dari sekolah menegah sampai zaman universiti,mesti ad sup ayam atau daging tulang gear box.Itu merupakan sup kegemaran saya.Pernah zaman universiti bila balik kampung semata-mata nak makan bihun sup.Memang terbaik la bila dapat makan sup.Setiap kali raya mesti akan buat bihun sup untuk makan bersama-sama kawan-kawan & sanak-saudara.Mula belajar buat bihun sup dengan kakak paling garang dalam keluarga,Puan Suriati...(jangan marah ya kak ti).Kak ti yang ajar buat bihun sup sampai pandai untuk makan sendiri la...hehehehe. 
bihun sup

keow teow sup



memang terliur bila tengok sup...di lain coretan nanti saya kongsi bihun yang best buat bihun sup.tunggu coretan yang akan datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan